Maths snails






  • Dzielimy uczniów na grupy( niezbyt duże, aby nie czekały zbyt długo na kolejke)
  • Każdy uczestnik dostaje pionek i kostkę. Kostki mogą być wielościenne, w zależności od tego jakimi dysponujemy.
  • Pionki ustawiamy na starcie. 
  • Każdy zawodnik rzuca kostką i porusza się po kartach-polach o tyle miejsc, ile wynosi wyrzucona liczba. 
  • Następnie do liczby kroków dodaje liczbę z  karty, na której stanął. W przypadku tabliczki mnożenia - mnoży.
  • Jeśli wskazał prawidłowy wynik, zostaje na polu, jeśli nie, wraca na pole, na którym stał wcześniej. 
  • Wygrywa ten, który jako pierwszy dotrze do mety.
  • We divide students into groups (not too many, because players can get bored waiting for the queue).
  • Each participant gets a pawn and ankle. Puzzles may be polyhedral, depending on what we have.
  • Pawns set to start.
  • Each player throws the dice and moves the card-fields for as many places as the number is thrown.
  • Then the number of steps adds to number of the card, on which he stood. In the case of multiplication tables - multiplies.
  • If you know the correct result, it is in the field, if not, returns to the field where he was previously.
  • The winner is the first to reach the finish line.