Maths snails
-
- Dzielimy uczniów na grupy( niezbyt duże, aby nie czekały zbyt długo na kolejke)
- Każdy uczestnik dostaje pionek i kostkę. Kostki mogą być wielościenne, w zależności od tego jakimi dysponujemy.
- Pionki ustawiamy na starcie.
- Każdy zawodnik rzuca kostką i porusza się po kartach-polach o tyle miejsc, ile wynosi wyrzucona liczba.
- Następnie do liczby kroków dodaje liczbę z karty, na której stanął. W przypadku tabliczki mnożenia - mnoży.
- Jeśli wskazał prawidłowy wynik, zostaje na polu, jeśli nie, wraca na pole, na którym stał wcześniej.
- Wygrywa ten, który jako pierwszy dotrze do mety.
- We divide students into groups (not too many, because players can get bored waiting for the queue).
- Each participant gets a pawn and ankle. Puzzles may be polyhedral, depending on what we have.
- Pawns set to start.
- Each player throws the dice and moves the card-fields for as many places as the number is thrown.
- Then the number of steps adds to number of the card, on which he stood. In the case of multiplication tables - multiplies.
- If you know the correct result, it is in the field, if not, returns to the field where he was previously.
- The winner is the first to reach the finish line.